מה הכווננה אין משיכה? (המשך לתגובה שלא קיבלתי עליה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הרי היה ממש טוב בתחילת הקשר ורק בחודשים האחרונים אני מרגישה קצת ריחוק ,שנינו אנשים מאוד עסוקים ביום יום עם הרבה לחצים בלימודים/עבודה...יכול להיות שזה משפיע? כי הרי לא יכול להיות שביום בהיר אחד כבר לא תהיה משיכה...אני מקווה שהבנת את השאלה שלי ואני ובן זוגי נוכל איכשהו להתגבר על המשבר הרגעי הזה?...
פונה יקרה, לעיתים עם הזמן חלה ירידה המשיכה בין בני זוג. אם מדובר בתופעה שהחלה ביום בהיר אחד סביר יותר להניח שישנם גורמים אחרים. מתח בהחלט יכול להיות אחד מהם. על מנת לקבל תשובות מדויקות יותר מומלץ שפנו לאבחון פסיכוסקסולוגי. שבת שלום
דנית, השאלה היא אם הירידה בחשק המיני קיימת רק אצלך או גם אצל בן הזוג. אם רק אצלך, זה ידוע שגלולות למניעת הריון עלולות אצל חלק מהלוקחות אותן להוריד באופן דרסטי את החשק המיני. לכן, לדעתי, לפני שפונים לייעוץ פסיכוסקסולוגי, כדאי שתתייעצי עם רופא הנשים שלך !!!