קושי בקיום יחסים...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. לי ולבעלי יש בעיה תמיד שאנחנו מתחילים לקיים יחסים אני מתקשה להכניס את האיבר המין שלו..האיבר שלו לא גדול, אני תמיד מכוונת ובהתחלה זה כואב.ואחרכך כשזה נכנס אני לא ממש נהנת..יש לציין שאת הבתולים שלי פתחתי על ידי רופא,אחריי הרבה ניסיונות שלי ושל בעלי.. תמיד יש לי פחד בהתחלה שלא ייכאב לי, אוליי איבר מיני צר? או שזה פסיכולוגי בראש.. אני ובעלי מאוד אוהבים אבל הבעיה הזו מלווה אותנו כבר המון זמן. אנחנו רוצים שזה יזרום רגיל..
פונה יקרה, ישנן נשים שיש להן רגישות מסוימת באיבר המין. עבור נשים אלו חדירה ראשונה עשויה להיות כואבת. השאלה היא מה קורה אחרי שהצלחתם לבצע חדירה, האם הכאב יורד ואת לא נהנת בכלל, נהנת מעט?
אני נהנת מעט..אבל תמיד מפחדת שזה ימשיך לכאוב לי,לפעמים גם כל הזרע נשפך החוצה. אוליי האיבר שלו לא נמצא בכלל במקום הנכון ובגלל זה זה כואב לפעמים וגם נשפך החוצה.. זה לפעמים הולך בסדר ולפעמים זה ממש סיוט ואז האיבר של בעלי לפעמים נחלש ואנחנו מוותרים עד לפעם הבאה....