כיצד נוכל לקיים יחסים?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 20, בתולה, ואני וחבר שלי מעוניינים לקיים יחסי מין. לפני מספר ימים ניסינו, אך ללא הצלחה. המבנה שלי הוא מאוד צר, ואיבר מינו של בן זוגי גדול מדי מכדי להיכנס פנימה.יש לציין כי ניסינו הרבה פעמים, אך זה נראה כמעט בלתי אפשרי. ניסינו הכנסת אצבעות והרחבת האזור, אך ללא הועיל. עם זאת, ראוי לציין שהצלחנו להכניס את האיבר, אך במצב רפוי. אודה לכם מאוד אם תתנו לנו עצות מה ניתן לעשות, וכיצד נצליח בכל זאת לקיים יחסים.
האם את חוששת מהחדירה או מתכווצת במהלכה או לפניה? האם להחדיר אצבעות מצליח?
להחדיר אצבעות מצליח, אך באמת קצת כואב. באיזשהו מקום, כן, אני חוששת מהחדירה, כי אני יודעת שהיא תהיה כואבת כמו החדרת האצבעות, אבל מצד שני אני מאוד רוצה שזה יצליח. וניסינו כ"כ הרבה פעמים. זה ממש נראה כמעט בלתי אפשרי. מה יכול לעזור, אפילו במעט?