שימוש ב-KY
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בגלל קשיי חדירה, אני ואשתי משתמשים בג'ל סיכה KY. אני בד"כ מורח לה קצת בתוך הנרתיק ואז חודר. האם זה עלול לפגוע בתהליך הפרייה ? כי אנו רוצים להכנס להריון.. תודה!
אין בפורום רופא. יש פרסומים למסככים מיוחדים למשל PRE-SEED (שלא ראיתי בארץ) שטוענים שKY ודומיו עלולים לפגום בסכויים להריון. שאל את הגיניקולוג שלכם איזה מסככים יש בארץ שבטוחים לשמוש במצבכם. http://www.early-pregnancy-tests.com/spermfriendly-preseed.html
יש להפנות שאלה זו לרופא המטפל