חוסר חשק תמידי
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 25 ויש לי חבר כבר 7 שנים. אנחנו אוהבים מאד. אבל, אנחנו לא מקיימים יחסי מין כמעט. אני יודעת שהבעיה היא אצלי. העניין הוא שאף פעם לא בא לי. בהתחלה חשבתי שיש לי בעיות בריאותיות ולמקות הבושה והמבוכה הלכתי לבדיקה שגרתית אצל רופא נשים- הכל תקין. אולי יש לי בעיה פסיכולוגית, לא יודעת.... בכל מקרה לא עברתי איזה טראומה. אני פשוט אדם לא מיני. איך אני יכולה לשנות את זה. קשה לי גם ליזום- אני נהיית נבוכה, וחבר שלי התייאש ממני ממזמן...מה עלי לעשות??? אני כן מענגת את עצמי...כל יום... אז פיזיולוגית אני מניחה שהכל בסדר, ואני כן אוהבת מאד את בן זוגי. אז מה הבעיה אצלי?
בשנים האחרונות הוכרה אבחנה של אדם 'א - מיני' שמשמעותה שהגבר או האשה אינם מעונינים ואינם נהנים מפעילות מינית. השכיחות של אבחנה זו הולכת וגדלה באוכלוסיות מערביות הנמצאות במצבי לחץ ושחיקה ממושכים כגון עובדי היי-טק. אולם את מדווחת על אוננות לעתים קרובות שבה את מן הסתם חווה אורגזמה ולכן איני סבור שאת א - מינית. יתכן שעדיין לא למדת להשיג את ההנאה והסיפוק המיני גם ביחסי המין וסביר שתצליחו בכך בהנחייה מקצועית מתאימה. בהצלחה!