שאלה חשובה!!
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר אני בן 33 נפצעתי לפני כ13 שנה בצבא כתוצאה מנפילה מגובה כ3 מטר . נפצעתי בראש מאחור וגב תחתון. איבדתי הכרה כ1 שעה בערך . הפגעיה בגב ובארש גרמו לי להרבה סבל כמו החדרת קטטרזס עצמי 5 פעמיים ביום ובעיות בצואה ובעיות נפשיות . והיום מטופל אצל ארולוג ופסיכיאטר ואורטופד . מלפני כשנה בערך סובל מקושי קיום יחסי מין עם אשתי וכמעט ולא מתקרב אליהא ממצבי הנפשי והבריאותי . רפוא האורטופד והפסיכיאטר והאורולוג מנסים לעזור אבל לא מצליחים מבחינת תרופות ובדיקות. יש לצין שעברתי בדיקת לילית במעבדת שינה בגלל המין ויצאה תקינה . אני כמעט בטוח שמצבי המיני קשור לבעיות נפשיות קשות שאני נמצא בהם . יש לצין שיש לי בת אחת . שאלתי לכבודך האם בעיתי קשורה לסקסולוג והאם מגיע לי טפול לסקסולוג . אם כן איך ואם לא מאוד מודה אם תתן לי הסבר לביעה שלי .
לעניות דעתי עליך להתייעץ עם צוות הרופאים המטפל בך ובעיקר עם הפסיכיאטר.