אהבה

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

18/03/2007 | 17:08 | מאת: תמר

מאז הפעם הראשונה שלי לפני שנתיים אני שוכבת עם כול מיני כולל קונדום. יש לי מספר ידידים , אני רוצה מתישהו קשר רציני אבל לא מצליחה לאהוב אף אחד ,אני יוצאת עם כול מיני ולרוב זה מסתיים בסקס בפגישה ראשונה וגם ביוזמתי . הרבה נמשכים אלי אבל אף פעם לא חוויתי אהבה ,כול הקשרים שהיו לי מבוססים על סקס. אני לא מאמינה באהבה לדעתי היא כמה נעלמה מעולם . נמשכים אלי אבל אף אחד לא באמת אוהב אותי. השאלה איך אמצא אהבת אמת וקשר רציני? האם עליי לשנות את התנהגותי ? אשמח לתשובה. נ.ב-אני בת 22

18/03/2007 | 18:45 | מאת: רוני

את בהחלט צריכה לשנות התנהגותך בדחיפות. את מתארת ממש מצב שיכול להגרם מחוסר אמון לאנשים. האם היה לך חסך של אהבה מצד המשפחה? או כישלון בחיי האהבה? מציע לך לגשת לייעוץ פסיכולוגי לבירור הבעיה אם לא תשני התנהגותך הרבה גברים ינצלו את מצבך למטרתם

18/03/2007 | 19:19 | מאת: תמר

אני לא רוצה ללכת לטיפול פסיכולוגי יש רעיון אחר. אני מבינה את מצבי אני רק צריכה להתאהב.

18/03/2007 | 19:22 | מאת: תמר

אני אישית נגד טיפול פסיכולוגי אני מבינה את מצבי אני רק צריכה להתאהב.הרבה מושכים אותי ונמשכים אלי וזה מחמיא לי .

18/03/2007 | 20:17 | מאת: רוטרי יששכר

שלום לך, אין בידי שיקוי אהבה ,יש לי ש/תי הצעות 1.תלמדי לאהוב את עצמך ,כי רק מי שאוהב את עצמו ,גם האחרים יאהבו אותו\ה . 2.אל תמכרי את עצמך בזול במיוחד בעניני סקס,גברים מתאהבים במהלך החיזור,מי שלא מאפשרת להם לחזר נושאת בתוצאות.

מנהל פורום סקסולוגיה