אין אונות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן זוגי בן ה-40, סובל מחוסר תפקוד מוחלט.כך הכרתי אותו ויחד התחלנו לטפל במצב. הוא נטל תרופות מסוגים שונים, לאחר שהתברר שאין שום בעיה פזיולוגית, המצב השתפר מעט, אך חוסר התפקוד עדיין קיים. בפגישה האחרונה, החליט האורולוג לתת לו סרוקסט. אני יודעת שזו תרופה נגד דיכאון, לכן רציתי לשאול, האם יש קשר, האם כדאי להתחיל בשימוש או להתייעץ עם רופא נוסף?
כן לעניות דעתי (כאמור אינני בעל מקצוע) כדאי להתיעץ במומחה פסיכו-סקסולוגי וגם ברופא המשפחה לפני שנוטלים תרופה פסיכיאטרית. זאת בהחלט לא תרופה אורולוגית. ראי גם http://www.clalit.org.il/geha/Content/Content.asp?CID=36&u=109
ואוסיף שתרופה זו משמשת לעתים לעיכוב השפיכה אבל לא להשגת זיקפה.