אבדן זקפה ספונטאנית לאחר נטילת תרופות.
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! לפני כשבעה חודשים הפסקתי ליטול הורמונים מסוג אסטרופם ואנדרוקור לאחר שקיבלתי אותם מרופאת המשפחה שלי (חשבתי שאני רוצה לשנות את המגדר שלי אבל ברור לי שזו הייתה טעות חמורה- אני גבר , רוצה להשאר גבר ולהמשך לנשים ולהקים משפחה) אך לצערי הרב למרות שהפסקתי לחלוטין עם ההורמונים אין לי יותר זקפות ספונטאניות בעקבות מחשבה (אני מסוגל להגיע לזקפה עקב גירוי אך לא כפי שהיה לפני כן רק עקב מחשבה או ראיה) לפני כחודשיים התחלתי ליטול זריקות טוסטסטרון 250 מ"ג אך זה לא השפיע על הזקפה כלל אציין שיש לי לפעמים זקפת בוקר אבל חלשה. בעייתי מדכאת אותי מאוד ואני חושב שאולי לעולם המצב לא ישתפר - לא פעם אני כל כך מדוכא וחושב אפילו לגמור עם חיי אבל אני יודע שלא זה הפתרון פשוט קשה לי מאוד אודה לך באם תוכל לייעץ... גיל
מה שמפליא הוא שאתה מתפלא. עליך להתיעץ ברופאה שרשמה לך את התרופות, וגם לקבל יעוץ נפשי.
לעניות דעתי מוטב לך להתייעץ עם רופא אנדוקרינולוג. יתכן שטיפול תרופתי לא יספיק ואז מוטב שתתייעץ עם רופא פסיכיאטר המבין בסקסולוגיה. בהצלחה!