משפחה שכולה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנו משפחה שכולה מהמלחמה האחרונה,אשתי נמנעת לקיים יחסי מין אתי .מה עלי לעשות בנידון ואיך אפשר לשפר מצב זה.
קודם כל תרשו לי להביע את השתתפותי העמוקה בצערכם. כמובן שהשכול זו טראומה שלעולם לא תשכח. בהרבה מקרים קשה למי שחוה טראומה כזאת לחזור לשגרת החיים - אבל מאידך החיים בכל זאת נמשכים. גם במקרות שלנו יש פסוקים שדורשים את החזרה לחיים נורמליים ככל שניתן. אצל זוגות רבים, החויה המינית יכולה לתת מידה מסוימת של רפוי, כמובן בהתחשבות מקסימלית ובעדינות אין קץ. הייתי ממליץ לכם לקבל ייעוץ והכונה מקצועית. ב מרכז רפואי "רעות" יש מרפאה שעובדת הרבה בנושאים של שיקום עם משרד הבטחון. http://www.reuth-mc.org.il/index.asp?id=839 אני ידע שמנהל המרפאה, ד"ר חרותי, הוא בעל רגישות רבה, ומומחה גדול בנושא שהעלית. כדאי לך להכנס לקישר שציינתי. אל תהסס לחזור אלינו אם תהיינה לך שאלות. שבת שלום וכל טוב.