כאבים לאחר קיום יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. יש לי חברה שנינו בני 16 התחלנו לקיים יחסי מין.. כיוון שהחדירה בדרך כלל כאבה לבת זוגתי אז החלנו בתהליך הדרגתי ולא ניסינו בכוח כל פעם החדרנו עוד קצת.. בשלב מסויים הצלחנו להחדיר חלק גדול אך עדיין לא הכל.. כעבור כמה ימים החלו כאבים לחברתי היא מסבירה שמגרד לה באיזור הפות ויש לה כאבים בזמן יציאת השתן.. האם זו תופעה נורמלית ויש צורך ללכת לגניקולוג...הבעיה היא שהוריה לא יודעים והיא לא רוצה לספר להם על מצב זה.. תודה רבה
א. רצוי שהיא תפנה לגיניקולוג. בין כך לפני שמתחילים במגע מיני מאד רצוי לבקש בדיקה גיניקולוגית. הרופא מחויב לסודיות, גם כלפי ההורים, ואם היא בכל זאת רוצה היא יכולה להגיד לא לפני הבדיקה "נכון שיש סודיות רפואית !!" או משהו כזה. ב. אני מקווה שאתם מקפידים על סקס מוגן, כלומר עם קונדום. אני מניח שאתם לא מעונינים בהריון בשלב הזה. ג. יתכן שבגלל הכאבים היא סובלת מיובש בנרתיק (הפחד מהכאב במקרים רבים מונע את הפרשת נוזל הסיכוך הטבעי שמיועד להקל על החדירה) כדאי שתקנה (בסופרפארם למשל במדפים הפתוחים על יד הקונדומים) חומר סכוך על בסיס מים, שאינו פוגם בקונדום, ותמרחו כמות של כמה מ"ל על פתח הנרתיק ואף לתוכו. אחרת החכוך יכול לגרום לתופעות שהזכרת, גם אחרי המגע המיני.
אני סבלתי ממה שחברה שלך סובלת ואני מסכימה עם דני...לפחות ככה היה במקרה שלי מדובר ביובש בנרתיק וחומר סיכה על בסיס מים פתר את הבעיה