חוסר חשק...שאלה לד"ר
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, אני בת 31 נשואה ועם חשק מיני בריא רק שלא לבעלי בתקופה האחרונה. וזאת בגלל שהכרתי לפני כשנתיים לערך מישהו והקשר הלך והתעצם אבל באופן מאד איטי ואיתו בעצם מס' הפעמים המועטות שזה קרה היה מדהים, והיה לי טוב והרגשתי חושנית ונשית ומה שבעצם צריך להיות.לאחרונה נפגשנו (היינו בנתק כלשהו כי אני בכל זאת מנסה למצות תהליך בנישואים ולתת הזדמנות) והתאכזבתי קצת כי הוא השמין ופתאום החשק ירד לי עד כדי כך שלא ממש רציתי.השאלה שלי איך אני מצילה את הנישואים שלי מהבחינה הזו כי התקשורת ביני לבין בעלי טובה פשוט אני מרגישה שאני כבר לא אוהבת בעקבות הפרשה הזו, שפתאום גם פקחה את עיני לאור הפגישה שזה דחה אותי.האם הבעיה היא פסיכולוגית אצלי , או שמא אני צריכה ייעוץ של סקסולוג לבד או עם בעלי, ואולי החשק לבעלי יחזור, כי אני במשבר רציני בנישואים ורוצה לתת הזדמנות. אודה לך על תשובתך המהירה , זה מאד דחוף לי.
תשובה רצינית תוכלי לקבל על סמך אבחון פסיכוסקסואלי שתוכלי לעבור במרכז משולב לבריאות מינית. בהצלחה!