התאמה מינית
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לא קיימתי יחסים כבר קרוב ל שנה ויש לי חבר מזה 3 חודשים . ניסינו לקיים יחסים לפני כשבוע אך לא הצלחנו. כלומר הוא לא הצליח לחדור אליי. לי כאב וגם לו. ולכן הפסקנו. ( שנינו קיימנו בעבר יחסים מלאים ) האם זה אומר שאנו לא מתאימים מינית????!!!!
אין בכך חוסר התאמה מינית אלא קושי הנובע אולי מחרדה אם המצב ממשיך כדאי לפנות למרפאה סקסולוגית
לא סביר שהסיבה היא אי התאמה. אני מנחש שבגלל התרגשות כלשהיא לא היה מספיק רטיבות לסיכוך. אם זה נכון אז שמוש בג'ל על בסיס של מים (למשל KY-GEL) עשוי לעזור מאד. כתבי לנו אם זה לא עוזר (אולי גם אם זה כן עוזר)