זהירות - גלולות מסוכנות!
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות - תיזהרו! הגלולות עושות סרטן השד קראתי את זה פה: http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=3263
טוב שאת מביאה את זה לידיעת הגולשים/ות. בגלל זה צריך מרשם רופא לרכישת הגלולות. רופא אחראי מודא שהאשה אינה בקבוצת סיכון מיוחדת לסרטן השד (וסוגי סרטן נוספים) וכן בסיכון לנושא בעיות קרישת דם. לכל תרופה יש תופעות לואי, ורופא אחראי מסביר לפציאנט שלו מה תופעות הלואי הידועות של התרופה. כל אחד צריך לעשות את השיקול של תועלת כנגד הסיכונים. אם ההסתברות לחלות בסרטן השד לכל אשה הוא אחד מתשע, והגלולה מעלה אותה לאחד משמונה,למשל, (אני כמובן לא בקי בסטטיסטיקה המדויקת) צריך לשקול זאת נגד כנגד הסיכוי של הריון בלתי רצוי.