נוגדי דיכאון וחוסר תחושה בדגדגן
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטלת כדור מסוג ציפרמיל, 15 מ"ג. כחודש לאחר נטילתו השתנתה התחושה בדגדגן ,אין לי שם ממש תחושה גירוי (לפני כן, גירוי קל במקום היה מקפיץ אותי.) ואני לא יכולה ממש לחוות אורגזמה. (אולי "מיני אורגזמה"). גם הלחות בווגינה מועטה. הכדור הנ"ל הוא המותאם לי ביותר לצרכים שאותו אני נוטלת. יש לכם עצות?
את שוב מעלה את הדילמה האמיתית שבין טיפול פסיכיאטרי והפגיעה בתשוקה ובאורגזמיות. לעניות דעתי, לא נכון לחפש עצות בנדון באינטרנט אלא רק לחפש בעזרת הפסיכיאטר את התרופה והמינון הכי מתאימים להשגת איזון / פשרה בנדון.