מחלת נשיקה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אילן שלום . אני בן 26 וחברתי 21. לפני מספר שבועות היא חשה ברע עקב חום גבוה. הבדיקה העלתה שמדובר במחלת הנשיקה. חרף המידע הנ"ל התנשקנו מעט. האם גם אני נדבקתי ? מה תסמיני המחלה וכיצד היא משפיעה? האם היא חמורה? מה הטיפול בה? האם קיום יחסי מין מעביר את המחלה או שרק נשיקה ורוק? אודה לך אם תספר לי קצת על נושא הנ"ל , סיכונים , דרך הדבקה ודרך הטיפול. חג שמח ותודה רבה על תשומת הלב. עידן
מחלת הנשיקה או "מונונוקלאוזיס" אינה נחשבת מחלת מין, והיא מועברת בדרכים רבות מלבד נשיקות. תמצא על זה הרבה כתבות בגוגל www.google.co.il בתיבת החיפוש תקליד מונונוקלאוזיס MONONUCLEOSIS בלועזית