מה התחושה? אם בכלל
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם אחרי שבחורה שוכבת עם חבר שלה והזרע שלו נכנס לגוף שלה(אבל הם לא יודעם זאת) בכוונה שהם חושבים שכל הזרע אכן נמצא בקונדום אבל למעשה טיפה קטנה כן נכנסה לגוף של הבחורה.......האם היא יכולה להרגיש תחושה שהיא בהריון? או סוגי סימנים כולשהם?
אין שום סימנים להריון עד שההריון מתקדם למדי. קונדום הוא הגנה טובה למדי (אבל כמובן לא ב100% כפי שגם את כותבת) בפני הריון לא רצוי. היתרון שהוא גם נותן הגנה טובה מפני מחלות המועברות במגע מיני. גלולות נגד הריון נותנות הגנה יותר טובה נגד הריון לא רצוי אבל לא נותנות הגנה נגד מחלות. אם יש תקלה בקונדום, וזרע נשפך לנרתיק יש כדור ל"בוקר שאחרי" שנקרא "פוסטינור 2" אבל יש לו תופעות לואי ואסור לסמוך עליו בתור אמצעי מניעה. בכל זאת אם התקלה היתה בימי הפוריות העיקריים (ראי ב: http://www.yoledet.co.il/fertility-tool.asp ) מוטב להסתכן התופעות הלואי מאשר בהריון בלתי רצוי. נטילת הכדור לעתים קרובות עלולה לשבש את המערכת ההורמונלית, אבל טוב לדעת שיש דבר כזה.