לא יודעת איך להגדיר את הבעיה...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי ואני נשואים כבר שנה. נסיני כמה פעמים לקיים יחסי מין ללא הצלחה פשוט איבר המין שלו נופל בזמן חדירה.הבעיה היא שבעלי מתבייש לבקר אצל רופא המשפחה שלו (בן דודו).ממה נובעת בעיה זו? האם ויאגרה תעזור לו? ולאיזה רופא לפנות? תודה
לדעתי (הלגמרי לא מקצועית) כדאי שתפנו ליעוץ מקצועי (סקסולוגי). אפשר לנסות ויאגרה או משהו דומה (סיאליס, לויטרה) אבל לא כדאי לפתח תלות בתרופה, ובין כך צריך לזה מרשם רופא. יש מרפאות לתפקוד מיני בכל המרכזים הרפואיים הרציניים (בילינסון, רמבם) ואפשר כמובן גם לפנות למרפאה פרטית, למשל זו של מנחה הפורום www.sexuality.co.il אני רוצה לנחם אותכם, שהתופעה שכיחה מאד. אתם יכולים גם לנסות את התנוחה המתוארת ב: http://www.angelfire.com/bc3/schiffer/tnuha.htm הכל צריך להעשות בלי לחץ ובלי לאבד סבלנות.