אם מישהו יכול למצוא לי פיתרון..
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 18 וחצי..ולפני שבועיים קיימתי יחסי מין בפעם הראשונה..מעוצמת ההתרגשות לא הייתה לי זיקפה.. גם שלבסוף כן הייתה לי זיקפה איך שניסיתי להלהביש עליו קונדום הוא ירד שוב.. כך איבר המין שלי כל הזמן..מגיע לשיא..ושאני מנסה להלביש עליו קונדום הוא יורד.. מה קורה איתו לעזאזל? ומה יש לי??
אני בן 38 וזוכר שבפעם הראשונה גם לי היתה בעיה. אבל זה עבר לי בפעם השניה ומאז ועד היום הכל בסדר. עצתי-על תכנס לפניקה, עם הניסיון הכל יסתדר.
נוסף לתשובתו הטובה של מנשה, אם היחסים שלך עם בת הזוג טובה מספיק, תבקש ממנה שהיא תלביש לך את הקונדום. זה הרבה פעמים עוזר אפילו להקשיח את הזקפה.
כדאי שתקרא על 'חרדת ביצוע' וכשתבין מה קורה לך - סיכוי טוב שתרגע וזיקפתך תתאושש. כך גם תדע איך לטפל אם לא יצליח לך בכוחות עצמך.