הלכה לי הזיקפה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני חדש פה בכל הענייין של הפורום אני ואישתי מנסים להיכנס להריון אני אדם בריא שעד לפני שבוע לא הייתה לי שום בעיה בנושא הזה של חרמנות 24 שעות ביממה הייתי חרמן ופתאום אין לי מושג מה קרה שלא עומד לי ואני לאמצליח ליגמור ובקושי אני מיתגרה ממשהוא ואני לא מצליח לקיים יחסי מין תיעצו לי בנושא תודה
אני יכול לנחש מדבריך שהלחץ הנפשי הנובע מהשאיפה לתפקד היטב דוקא בימים של הפוריות המקסימלית משפיע עליך. תתיעץ עם רופא המשפחה, אולי נטילת פעמים אחדות כדור לשיפור הזיקפה כגון ויאגרה, סיאליס או לויטרה יקהה את הלחץ. אני מקוה שד"ר בירן יתן לך עצה נוספת. בהצלחה
אכן מאד שכיח שבמאמצי הפרייה ובעיקר בתהליכי הזרעה / הפרייה חוץ גופית יופיעו קשיי תיפקוד מיני אצל גברים ונשים כאחת. כדאי תחילה לא להיבהל (!) ולנסות 'להוריד לחץ' וציפיות עד יעבור זעם... יתכן שייעוץ פסיכוסקסואלי קצר יתרום להשגת השיפור. בהצלחה!