בעיה קשה...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר בירן שלום, אני בחור בן 19. כשהייתי ילד ונער צעיר נמשכתי אך ורק לנשים, ואהבתי נשים מאוד. בערך בגיל 14-15, החלו להופיע אצלי פנטזיות הומוסקסואליות ולאט לאט, הרגשתי שאני מתחיל לאבד משיכה לנשים. אני עדיין באיזשהו מקום נמשך לנשים, ולפעמים שאני רואה תמונה של בחורה ערומה, אני מתגרה מאוד. הבעיה היא שהייתי עם כמה בחורות, לא כל כך נהנתי ולא הגעתי לזקפה מלאה. השאלה שלי היא האם יש דרך להחזיר את המשיכה לנשים למה שהיא הייתה פעם? כמו כן אני עומד לפני גיוס, ומפחידה אותי האפשרות של מקלחות משותפות עם גברים אחרים. מה אפשר לעשות בנושא?
אנא קרא את הכתבה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3277976,00.html שמתאימה להומוסקסואליות אצל נשים וגברים כאחד! כאמור, הדרך הטובה ביותר היא לנסות ולגלות מה ואיך הכי מתאים לך. אם הסוגיה מעוררת בך הרבה חרדה (שכנראה גורמת לקשיי הזיקפה שלך) - כדאי שתקח ייעוץ פסיכוסקסואלי (קצר ואולי חד פעמי) במרכז המתמחה בכך. בהצלחה!