נשיקה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 14 וחצי כבר לא בתולה יש לי חבר ואנחנו מקיימים אתו יחסי מיןאבל משום מה תמיד שהוא בא לנשק אותצי אני זזה,כאילו לא בא לי התנשקתי כבר עם בנים אבל אני לא בטוחה שאני מתנשקת נכון אז רציתי שתסביר לי איך לדעת להתנשק טוב ונכון
בת 14.5 וכבר הגעת לשלב הזה? היכן ההורים והיכן החינוך? חמודה, זה גיל מוקדם מידי ליחסים מלאים !! את בטח לא בשלה לזה כמו שאת חושבת. אבל את הנעשה אין להשיב. נשיקה מותר לך, והדרך הכי טובה זה ללמוד תוך כדי הנסיון. אולי הוא יודע איך, להדריך אותך (למרות שאם אני מניח שאתם משיכבת אותו גיל, אז יש כאן ספק). תזרמי איך שאת רוצה. העיקרון הכללי הוא שאת והוא חצי שואבים חצי נושכים (רק עם השפתיים ולא השיניים) אחד את השפה של השני. ( כמובן שאחת עליונה ואחת תחתונה).