שאלה מטופל ברסיטל
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 50 מטופל ברסיטל מזה כ-5 חודשים ועשיו במעבר לפריזמה והתנתקות מהרסיטל ,בכול הזמן הזה אני מרגיש ירידה דרסטית בחשק ובגירוי גם אם אני מגיע לזיקפה קשה עד בילתי אפשרי להגיע לאורגזמה ,מה עלי לעשות? אגב בכול מפגש אני מעלה זאת עם הפסכיאטר אך הוא מתעלם בהנחה כך אני מבין לפתור קודם את בעית הדיכאון
גם הדכאון וגם הטיפול שאתה מקבל עלולים לפגוע בתשוקה המינית, בזיקפה ו/או באורגזמה. לטעמי לא נכון לחכות להחלמה מהדכאון עד שמשקמים את חיי המין משום שהקשיים המיניים עלולים דווקא לעכב את ההחלמה. הנכון הוא שילוב מושכל של ידע פסיכיאטרי ופסיכוסקסואלי שמנסיוני עובד היטב. בהצלחה!