שפיכה מוקדמת, טיפולים שכשלו...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 22 אחרי מספר טיפולים עם תרופות שונות על מנת לעכב שפיכה מוקדמת, אף אחד מהם לא עזר באמת ומצבי נשאר זהה...לאחרונה נסתי TRAZODIL שלא עזר גם אחרי שהמינון הועלה רציתי לדעת אם כדאי לנסות תרופה אחרת או שפשוט לשנות כיוון עם הטיפול... (מה שכן רציתי לציין שהשפיכה היא לא כתוצאה של התרגשות יתר או משהו מהסוג הזה מכיוון שאני עם אותה בחורה כבר מס' שנים) שמעתי שיש תרופה חדשה, אם זכרוני אינני מטעני, DAPOXETINE האם כדאי לנסות אותה או כמו שכבר ציינתי, לשנות את סוג הטיפול תודה מראש
אנא ראה את תשובתי: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/76/xPG/207/x FT/162509/xFP/162699