גלולות-בבקשה שד"ר יענה ליי
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי ליטול גלולות כפי שהרופא הסביר לי ביום הראשון של הדימום וכך עשיתי,הוא אמר לי גם שלאחר נטילת החפיסה הראשונה יש לעשות הפסקה של שבוע וליטול את החפיסה הבאה..הוא אמר שיש ליטול בכל פעם באותו יום לדוגמא את החפיסה הראשונה התחלתי ליטול ביום רביעי אז כך בחפיסות הבאות..אבל לא נראה לי שזה יוצא ל יכך בדיוק ועכשיו אני ממש מפחדת אין לי מושג מה עושים!@ בבקשה אני צריכה עזרהה
ד"ר בירן הוא ד"ר לפסיכולוגיה. אנא פני לאחד הפורומים לרפואת נשים - גיניקולוגיה, או הכי טוב לרופא/ה שרשם לך את הגלולות.