מי זה הדני הזה? ומה תפקידו של ד"ר בירן?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר בירן, אתה אמור לענות על שאלה אחת פעם בשבוע? או שרק דני עונה ? ומי זה בכלל?
מתלונן אנונימי, כדאי שתקרא את דבריו של דני ושל ד"ר בירן בשרשור הקודם, בתשובה לפנייתו של איתן. מלבד זאת, חבל שאינך יכול להעריך את תשובותיו של דני ותרומתו הרבה לפורום זה ולעוד פורומים אחדים באתר. דני הוא איש מבוגר, עם נסיון חיים רב , חוכמת חיים, ידע רב, ומעל כל זה - איכפתיות, רצון לסייע לאחרים, כמובן ללא כל שכר. אם תשובותיו לא מוצאות חן בעיניך, אינך חייב לקבלן. חיפאית
כשאני נתקל ברעיון חדשני ומבריק אני תמיד שואל את עצמי איך לא חשבתי על זה גם אני... תודה רבה על תרומתך לפורום!