טנטרהtantra
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר אילן בירן שלום, בתור מישהיא שמאוד מעריכה את הדעות שלך, ומאד מדברים ללבי המאמרים שכתבת, רציתי לדעת את דעתך בנושא טנטרה : * האם לדעתך מפגשי טנטרה עם מכהן , דקה/דקיני יכולים להשפיע לרעה על חיי בני הזוג, מין , תקשורת , אהבה....? * טנטרה שבני זוג עושים ביחד ללא דקה / דקיני מקצוען, האם לדעתך זה יכול לחזק את הקשר ..להביא לצמיחתו....העברתו סובלימציה...חידושו ...??? * האם יש לך הצעות בעניין? אודה לך מאד על חוות דעתך המקצועית המאד חשובה לי. אישה.
חוששני שאיני מקצוען בנושא הטנטרה ולכן אענה בזהירות רבה: הטנטרה אינה רק צורות מגע והזדווגות אלא בעיקר גישה פילוסופית לחיים שמקורה במזרח. אני מעודד זאת כמו כל מסגרת התייחסות זוגית המשפרת את התקשורת וההנאה באינטראקציה הזוגית. אני רחוק מלהתלהב מהציפיות לגלי אורגזמה בלתי נגמרים ולהנאה בל-תשוער כי סופן אכזבות ותסכול. לעניין 'הכהנים' למיניהם - לדעתי יחסי מין טובים זקוקים לאינטימיות ולבלעדיות שאינם אפשריים בנוכחות צד ג' גם כשלראשו הילה...