משהו שאני לא מבינה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בת 20 יש לי חבר הכל טו ויפה ומסתדרים יופי עוד לא קימנו יחסים מלאים יש משהו שאני לא ממש מבינה הוא שאני כשרואה תחת של תינוק או תינוקת ויותר של תינוקת או איבר מין של אישה או תינוקת מרגישה בקצת ממש טיפה של התרגשות אינני לזבית וגם לא סוטה אני נורמלית לגמרה ולא רוצה לידי לא תינוקת ולא אישה אלא גבר אז מה התחושות האלו יתכן שהם פשוט ראי למה שיש לי לכן אני קצת מתרגשת או שזה התפתחות מינית שלי מה אתם חושבים כל החיים שלי התאבהבתי בגברים ועדיין ולא רוצה משהו אחר
תנוח דעתך!: התחושות והרגשות שלך נורמליות ושכיחות מאד ואין בהן שום רמז לבעייה מינית!