חרד משבר בפין!!!!
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בן 26, אני היפוכונדר גמור, ולאחר קריאת כתבה ב YNET על שבר בפין, לאחר כל יחסי מין/אוננות מאומצים או ארוכים מהרגיל אני מייד מרגיש שכאילו לקיתי באותו שבר או בחלק ממנו. הדבר גורם לי לחרדות קשות ביותר, מה עושים איך יוצאים מזה??? בתודה מראש, רני.
עושים תור אצל אורולוג של קופת החולים שלך, ופותרים את הבעיה במחיר 12 או אולי 22 ש"ח.
אתה הרי מבין שהבעייה נעוצה בחרדה ההיפוכונדרית שלך ולא בפין עצמו ולכן חוששני שעצתו של דני לא תסייע בידך! הפתרון מתחיל באבחון פסיכוסקסואלי וממשיך בטיפול קוגניטיבי - התנהגותי שיתמקד בחרדות המיניות וכנראה יעסוק גם בהיפוכונדריה בכללותה. בהצלחה!