בעיה -צריך עזרה כמה שיוצר מהר
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני וחברה שלי שכבנו בתנוחת "הרכיבה" כשהיא מעלי וכאשר הוצאתי את הקונדום ראינו שהוא היה רופף, ואיננו יודעים מה הסכנות שיכולים להתלוות לזה ואם יש חשש להיריון, וחשבנו לקחת את כדור פוסטינור אך חברה שלי כבר לקחה אותו פעם והיא אמרה שזה מזיק לגוף האישה למערכת ההורמונלית והיא מפחדת לקחת זאת שוב. אנחנו מבקשים שתגיד לנו אם יש חשש להריון ואם לא אז איך , ועוד פרט כאשר הוצאנו את הקונדום לבדוק ראינו שיש שפיף בתוך הקונדום ולא היה על המיטה כלום או עלי והקונדום לא נקרע.
לא תהיה תשובה. עד כמה שאני יודע, אם זה ימים ספורים אחרי המחזור או לפני המחזור, הסיכון יותר נמוך. למה החברה שלך לא משתמשת בגלולות או מדבקה? אם מקיימים יחסי מין לעתים קרובות עם קונדום בלבד, תמיד יכול להיות פנטשר. אם אין סיבה רפואית נגד זה, כנראה הגנה הורמונלית יותר בטוחה. ראה גם http://www.infomed.co.il/glossary/g_1772.htm כדי לאמוד את הסיכון של הריון בלתי רצוי.
ובקשר לכדור הזה שאפשר לקחת זה מסוכן לקחת אותו פעמיים ?