גלולות וכאב ראש
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת ה-17 החלה לקחת גלולה בשם הרמונט לפני חודש וחצי מזה שבועיים יש לה כאב ראש עז שהחל כתוצאה מלחץ של מבחנים בד"כ היא בריאה ואינה סובלת מכאבי ראש הכאב מתרכז בעיניים ובמצח ובחלקו האחורי של הראש האם היא צריכה להפסיק לקחת את הגלולה? האם זו הגלולה המומלצת לנערות? האם מומלץ לעשות בדיקות כלשהן לפני שלוקחים גלולות? לתשובתכם אודה גילי
צריך להתיעץ ברופא/ה, רצוי רופא נשים אבל אולי מספיק רופא המשפחה אם הוא רופא טוב. כן - רצוי לעשות בדיקות כדי למצא את הסיבה לכאבי הראש. וגם להבין שלחץ בחינות עלול להיות הסיבה.
שלום רב אכן יתכן כאב ראש בקשר לטיפול בגלולות ואני ממליצה לביתך לפנות לרופאת הנשים המטפלת ליעוץ לשקול אולי להחליף את סוג הגלולות. בברכה ד"ר גליה בירן רופאת נשים מומחית.