יחסים מין אוראלים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעלי ואני נשואים כ-12 שנה ורק בתחילת הנישואים ביצענו מין אוראלי (אפשר לספור אולי על יד אחת). הסיבה היא שאני די נגעלת מהאקט. האם זה נורמלי ? בעלי מאד רוצה שאעשה לו אך אותי זה מרתיע. לתשובתכם אודה.
אבל אם באמת התכוונת לשאלה המגוכחת של האם את נורמלית כי את נגעלת ממין אוראלי- אז התשובה היא שאת עדיין נחשבת לנורמלית.
ביחסי מין אין "נורמלי" או "לא נורמלי". המטרה היא הנאה ואינטימיות. כל מה שמקובל על שני בני הזוג הוא נורמלי. אם לא מקובל עלייך מין אורלי אמרי זאת בגלוי לבן זוגך. ואל תדאגי. אינך יחידה בעניין זה, אף על פי שרוב הנשים דווקא נהנות מזאת.