שאלה לרופאת הנשים דוקטור גליה בירן
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב בעיה נשית אני משתמשת מזה מספר שנים בקי ואי גלי . השבוע המשחה שונתה בהמלצת הרופא למשחת לקטופיל גל סיכה וברצוני לשאול לגבי היתרונות שלה על המשחה הותיקה בה אני משתמשת .
חנה שלום רב הג'ל השני שציינת- לקטופיל לא מוכר לי ואם תרשמי את המרכיבים אוכל להתיחס. הk-y jel הוא ג'ל מוכר וותיק שמטרתו לתת סיכוך ללדן ביחסי מין. יש עוד מוצרים כמו love jel וכן ג'ל שנקרא ריפלנס שמגיע עם מוליכים להחדרה פנימית. לא ידוע לי על יתרון של אחד מהם לעומת האחרים, צריך לנסות ולראות אם מתאים. בהצלחה ד"ר גליה בירן רופאת נשים מומחית.
לא אין לי פרט לפתקית כל פרט נוסף . תודה בכל מקרה שניסת להשיב לי ובוקר טוב.