פחד
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני כרגע בחודש חמישי. ויש לי בן בבטן.יש לי כמה שאלות: 1) למה בנים הופכים להיות הומואים? 2) הם נולדים עם זה? (מהבטן של אמא) 3) מה גורם להם להיות "הומו" 4) אותו דבר : מה גורם להיות לבנות "לסבית" תודה מראש
קראי במקורות המידע כאן - http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=%D7%94%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9+%D7%91%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C&meta=
הפחד שמא בנך יהיה הומוסקסואל משקף כנראה 'הומופוביה' שהיא תגובת חרדה המוטבעת בנפשותינו מינקות. תוכלי למצוא המון חומר בנדון ב Google. אם אכן כך - עצתי לך להרפות מהנושא ולהוריד מעצמך את הלחץ המיותר כי ממלא אין בידך להשפיע כעת בעניין זה.