באותו עניין של המודאגת שכתבה לפני...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גם אצלי סיפור דומה אחד לאחד... האם יש סימנים בבוקר (או כמה שעות) שאחרי שיכולים לאשר שלא חלה הפריה, או סימנים שמעידים שיש ממה לדאוג? בורה ונבוכה ג"כ....
למיטב ידיעתי, (אמנם אני לא רופאה) , אין סימנים בשעות הראשונות שאחרי - אם היתה הפרייה או לא היתה. כפי שדני כתב, יש סיכוי כלשהו, קטן ביותר, שזה יקרה. טוב שאת שואלת, וכדאי שתצטיידו באמצעי מניעה כלשהו , כדי שלא להיקלע למצב לא נעים.
באחד הפורומים האחרים, או שאולי ד"ר גליה בירן תענה לך כאן.