פוחדת לקיים יחסים לאחר גרידה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום. אני אמא לשני בנים. לפני כשבועיים עברתי גרידה עקב עובר שלא התפתח (בשבוע 10). אני עדיין פוחדת לקיים יחסים (אני נגעלת אפילו לחשוב על זה). נכנסתי להריון זה עם מירנה. הריון ראשון התרחש כאשר בעלי השתמש בקונדום. איננו מעוניינים בעוד ילד בשלב זה - אבל בעתיד כן. מה עלי לעשות? למי לפנות? בעלי בנתיים רגיש ומבין - אבל יש לו את הצרכים שלו! כמו כן אני פוחדת שוב פעם מהריון לא צפוי.
עליך להתיעץ ברופא הנשים שמטפל בך. אין בפורום זה רופא וגם רופא לא יוכל ליעץ לך מבלי לדעת את ההיסטוריה הרפואית שלך.
כמו לאחר לידה, גם אחרי גרידה צפויה להופיע ירידה בחשק המיני. הגורמים לכך יכולים להיות גופניים, נפשיים וזוגיים. עד להתאוששות התשוקה שלך כדאי שלא תאלצי את עצמך למשגלים ובמקומם תמצאו את ובעלך דרכים בהן יגיע הוא לסיפוקו. בהצלחה!