הורמונים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 40 בתקופה האחרונה בעת קיום יחסים עם אישתי בד"כ לאחר -10 דקות אני חש פחות גרוי והתשוקה והזיקפה יורדים. ברצוני להדגיש שבתחילה אני חש תשוקה רבה ורק כאמור מאוחר יותר זה יורד. אני רוצה לברר האם זו יכולה להיות בעיה הורמונלית? האם זה שבתחילה יש גירוי רב שולל בעיה הורמנלית ובעצם יש פה עיניין יותר ריגשי. מצפה לתשובתך
תפנה לפורום ,"בעיות הורמונליות ומחלות עצם מטבוליות...." של מרכז רפואי רמב"ם
לעניות דעתי אתה לגמרי צודק בהשערתך: הגורמים הם כנראה רגשיים ולא גופניים. אם המצב ילך ויחמיר - מוטב שתפנו לייעוץ זוגי מיני ותשיבו עטרה ליושנה. בהצלחה!