גלולות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 17 ומעוניימת להתחיל לקחת גלולות למניעת הריון. הייתי רוצה לקבל את ההמלצה לגלולות הטובות ביותר בשבילי...רציתי לציין שאני גם סובלת מאקנה קלה... המליצו לי על גלולות יסמין אך שמעתי שעכשיו יצאה גלולה חדשה: בלרה. איזה גלולה הכי טובה בשבילי? במיוחד אם אני סובלת מאקנה... האם אני מחוייבת לעשות בדיקת דם? והאם אני חייבת לקחת דווקא ביום הראשון של המחזור? שכן אני כבר רוצה להתחיל בשימוש ורק עכשיו אני במחזור ועליי לחכות לחודש הבא... תודה רבה..
אין בפורום רופא אנא פני לפורום גיניקולוגיה השכן