על יחסים בהריון
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת האם הגיוני שבשליש שני ושלישי של ההריון אין חשק, אין תחושות נעימות (לא דחיה) אבל אין שום הנאה מקיום יחסים?? מה עושים??
הריון, בעיקר ראשון, הוא שינוי גופני, נפשי וזוגי מאד משמעותי שמשפיע גם על התשוקה המינית. אין סיבה להכנס ללחץ או לחפש פתרונות טיפוליים בהולים. עצתי לכם להרבות בגילויי קירבה גופנית גם אם אינם מובילים ליחסי מין ולמצוא דרכים חלופיות לסיפוקו המיני של בן הזוג. כזו גישה - אוהבת, תומכת וקלילה - תמנע פגיעה ומתחים בזוגיות ותקל על התאוששות התשוקה וההנאה כשיבשילו התנאים לכך. בהצלחה!