דימום מהנרתיק
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בסוכות שיחקתי עם הגלולות, וקיבלתי ב-16/11 מחזור ואז לקחתי גלולה ראשונה ביום הראשון של המחזור. לאחר שבוע הופיע לי פטריה ולאחר יום גם דימום. הלכתי לרופאה שהביאה לי נרות לפטריה וביצעתי בדיקת הריון שהופיע שלילית. הדימום המשיך וזאת הפעם הראשונה. מחר יש לי בדיקת פאפ ואני מפחדת. כשקיימתי יחסי מין נורא כאב לי וירד לי דם. תעזרו לי, מה התופעה הזאת
זו שאלה לגינקולוג ולא מתאים לפורום זה . מנהל הפורום כאן אינו גינקולוג אלא פסיכולוג/סקסולוג.