קרום בתולים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנחנו זוג בני 25+, התחתנו לפני חודשיים. אני ואישתי אוהבים משחק מקדים, (אישתי בתולה) וברגע שאני מנסה לחדור היא טוענת שכואב לה. רציתי לדעת אם יש קושי לבקע את קרום הבתולים ??
קרום הבתולין נמצא בקידמת הנרתיק כך שגם חדירה לא מלאה יכולה לגרום לקריעתו. בדרך כלל הקרום דק ובעזרת הפעלת כוח חלש - נקרע. במקרים מסויימים יש עובי לקרום וקריעתתו מלווה בכאב גדול יותר מציע לפנות לבדיקה אצל רופא נשים ולברר אם הבעיה היא הקרום או משהו אחר...
לא מעט נשים מבקשות מרופא הנשים להסיר את הקרום באופן כירורגי. זה לא כואב ועשוי לחסוך הרבה כאב לב. כאב בחדירה לא בהכרח מקורו בקרום הבתולים.