אורגזמה או לא?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם רטיבות מלאה(כלומר מלא מלא מלא) מעידה על כך שהגעתי לאורגזמה? כי תחושה לא הייתה לי אף פעם כלומר ההרגשה של הרטט בכל הגוף. אני בת 18 וחצי. איך אני אדע שהגעתי גם אם לא הרגיש את ההרגשה של הרטט בגוף?
אורגזמה הינה סוג של ריגוש המתבטאית בגל ששוטף את הגוף בהרגשה של נינוחות. רטט הינו סוג של ביטוי לאורגזמה אבל לא חייב להיות רטיבות כפי שציינת מעידה על ריגוש.
אז איך ניתן לדעת? אם אני אדא אם גמרתי או לא? הרי אני לא יודעת מה ההרגשה. מה הם הסימנים שיעזרו לי לדעת אם הגעתי לאורגזמה או לא?