מינון יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 48 ובעלי בן 54. אנו מקיימים יחסי מין בערך אחת לשבוע. בעלי מאד לא מרוצה מהמינון הזה למרות שלא מתלונן, אך אני חשה זאת. אני מסופקת מהמצב הקיים. האם זה פחות מידי? יותר מהנורמה ? ממוצע? בתודה מראש עירית
היי מינון? זה לא בדיוק מרשם קבוע.... 1 לשבוע בהחלט אצל חלק מהזוגות יחשב לתדירות נמוכה אישית חושב שתדירות של 2-3 פעמים בשבוע זה אחלה...
גם אחרי 25שנה ביחד?
שלום עירית. אתם נמצאים במקום טוב באמצע. סמי.
לעניות דעתי שאלתך בכיוון לא נכון משום שלסטטיסטיקה אין כאן שום משמעות! אין זה משנה לזוגיות ולחיי המין שלכם מהו הממוצע או השכיח באוכלוסיה. מה שחשוב הוא הפער (כנראה...) בחשק המיני ביניכם וכיצד מגשרים עליו לשביעות רצון שניכם. מאד נדיר שבני זוג חושקים תמיד באותה המידה והדרכים לרצות את כולם הן בהידברות, מציאת פשרות מתאימות ולעתים בהסתייעות בייעוץ מקצועי. צעד ראשון המתבקש הוא לפתוח את הנושא ברוח אוהבת וההמשך לא יאכזב... בהצלחה!