בדיקת נטייה מינית
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, בני בן ה-21 חשף לפנינו שיש לו נטייה לבנים.כעת יש לו חבר בן גילו, כחודש. יחד עם זאת הוא אומר שהוא לא פוסל בנות, נמשך אליהן וגם היו לו התנסויות עם בנות בעבר ( לא הצלחתי להבין ממנו אם ההתנסויות היו מוצלחות או לאו ). האם יש מקום להציע לבן לבדוק את מיניותו ? אולי ניסיונות ראשונים לא מוצלחים עם בנות הובילו אותו למימוש הנטייה לבנים ? אולי ביישנותו מנעה ממנו להכיר עד הסוף את טעם הקשר עם בת ? ובמקרה כזה האם יש מקום לטיפול אשר יחזיר לו את הביטחון והטעם של יחסים עם בנות ?
ד"ר בירן התבטא בעבר שטיפול בכוון שאת/ה רומז אליו יכול להועיל רק אם המטופל מאד לא מרוצה מנטיתו המינית. אם כך הדבר כדאי להכנס לאתר שלו http://www.sexuality.co.il ולהעלות את שאלתך שם, אולי בטלפון.
עניתי שלשום לפנייתך המקורית. סליחה על העיכוב!