נטייה מינית
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, בני בן ה-21 חשף לפנינו שיש לו נטייה לבנים.כעת יש לו חבר בן גילו, כחודש. יחד עם זאת הוא אומר שהוא לא פוסל בנות, נמשך אליהן וגם היו לו התנסויות עם בנות בעבר ( לא הצלחתי להבין ממנו אם ההתנסויות היו מוצלחות או לאו ). האם יש מקום להציע לבן לבדוק את מיניותו ? אולי ניסיונות ראשונים לא מוצלחים עם בנות הובילו אותו למימוש הנטייה לבנים ? ובמקרה כזה האם יש מקום לטיפול אשר יחזיר לו את הביטחון והטעם של יחסים עם בנות ?
שלום ד"ר, אשמח לקבל התייחסות לשאלתי. תודה
הבדיקה הטובה והתקפה ביותר היא ההתנסות עצמה, אותה כדבריך עושה בנך. יחסי מין עם גברים ונשים כאחת יאפשרו לבנך לבחור מה ומתי הכי מתאים לו. מנסיוני (העשיר) אמליץ על התערבות טיפולית - אבחון, ייעוץ, טיפול - רק אם בנך מתלבט באשר להעדפותיו, מתקשה בהגשמת מיניותו עם גברים או עם נשים כפי שבחר ומבקש להסתייע בפסיכוסקסולוג. כמובן שהתייעצות כזו תבהיר לו את הצרכים וההעדפות עבורו ובמדת הצורך תהווה הכוונה ותמיכה בהמשך התפתחותו הפסיכוסקסואלית.