לד"ר בירן - חוסר חשק מיני
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר בירן שלום, יש לי חבר שאני מאוד אוהבת, אך אין לי חשק מיני. היה לי וגיניסמוס וטיפלתי בזה, אני יכולה לשלוט בהתכווצויות שהיו לי. אולם, החדירה לא נעימה לי ואני נהנית רק מגירוי הדגדגן. את החשק המיני איבדתי עם בעיית הוגיניסמוס ולמרות שהבעיה טופלה החשק המיני לא חזר. מה גם שלקחתי גלולות כ- 10 שנים (כיום אני לא לוקחת) ושמעתי שהם מורידות חשק מיני לחלק מהנשים. אני לא יודעת מה לעשות. מה הפתרון? למי לפנות? האם צריך לקחת הורמון גברי? אודה לעזרתך.
כצעד ראשון עליך לברר באבחון משולב - גופני ופסיכוסקסואלי - את הגורם/ים להפרעת התשוקה שלך. אם הסיבה היא הורמונלית (כהשערתך) - קחי טיפול מתאים. אם הסיבה היא פסיכוסקסואלית - מה שאני נוטה לשער על רקע הוגיניסמוס ממנו סבלת - ניתן לעזור לך רבות בטיפול זוגי התנהגותי. בהצלחה!