התעלסות באור או החושך
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני גבר בן 40 לערך עם נסיון מיני עשיר .הייתי מבקש לדעת מדוע מקובל לעשות סקס דווקא בחושך ולא באור.רובן המכריע של הנשים איתן הייתי מבקשות לכבות את האור. האם בחושך העסק יותר רומנטי ?חושני ? הרי אם אני אוהב את מישהי ועושה עמה אהבה הרי הצפייה על גופה הערום מעידה על אינטימיות יתרה. חברתי הנוכחית דווקא מבקשת להתעלס באור מלא.ושוחחנו על כך ,היא מצידה אמרה לי שישנם זוגות מתבגרים שכנראה מתביישים בגופם.(אני חטוב ונאה) וזו אולי הסיבה. לי באופן אישי ממש לא משנה האור או החושך.
אם לך אישית זה לא משנה, כדאי שתתאים את עצמך להעדפות של בת הזוג. אני אישית אוהב את הפשרה, אור נרות גם מוסיף רומנטיקה, גם נותן למי שמתגרה חזותית את ההנאה הזאת וגם מבליט בדרך כלל את התכונות החזותיות הטובות ומטשטש את הפחות טובות.