ניתוח?!?!? למה אני?!?!?!?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כרגע חזרתי מהגניקולוגית שלי שהחליטה שלאור הכאבים שאני חשה בחדירה (ולאור הממצאים התקינים בבדיקה השיגרתית), יש חשש לוסטיבולוטיס ושהפיתרון היחיד (!!!) הוא ניתוח (!!!). פורום גניקולוגיה נסגר. מי יוכל לעזור לי?!?!? נ.ב- ניתוח?!?!?!?!? מה נסגר???
אחד הטיפולים לוסטיבוליזם הוא ניתוח אבל בהחלט לא היחידי. אני נותן לך 2 קישורים לאתרי תמיכה בנשים הסובלות מכאבים בחדירה. http://www.vulvodynia.org.il http://www.tevalife.com/article.asp?id=1799
דנה, לפני שנכנסים לחדר ניתוח, תמיד חשוב לקבל חוות דעת נוספת , אחת לפחות! באתר הראשון שדני קישר אותך אליו, יש גם פורום וגם רשימת רופאים המתמחים בנושא
אני טופלתי לפני כ-4 שנים בעזרת ביו פידבק ופיזיותרפיה. שלושה חודשים והסיפור הזה היה מאחורי, לגמרי. בהצלחה!