שאלה..
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברה טובה שלי, התיעצה איתי לגביה ולגבי חבר שלה... הוא קצת יותר מבוגר ממנה והיא רק כמעט בת 17, האם זה הגיוני שהיא נלחצת מיחסי מין?
בהחלט כן, לא נראה טבעי שבחורה צעירה תהיה בקשר עם מבוגר ממנה. יש להבדלי הגילים משמעות רצינית ומתיחות רבה (בגילה). לא ממליץ על המשך הקשר עם אותו ידיד מבוגר. חייבת למצוא מישהו בן גילה !
כנראה שצריך להגדיר מה זה קצת יותר מבוגר ממנה, לפני שעונים על השאלה. אם הוא מבוגר בשנה או שנתיים לא אמורה להיות בעיה, אם הוא מבוגר בעשר שנים זה משמעותי בגיל 17.