ד"ר בירן /דני האם חייב משיכה על מנת לקיים יחסים..
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שאלתי כפי שהבנתם היא האם גבר יכול לקיים יחסי מין עם מישהי שלא נמשך אליה ? והאם כדבריו זהו רק עניין טכני בלבד..(גירוי של הזיקפה, התפרקות...)? אשמח לקבל תשובה..והיות וזה קצת עניין שמפריע..
כן, הרבה גברים יכולים לקיים יחסי מין גם בלי משיכה. איך אחרת יכול היה להתקיים ג'יגולו.
אבל איך נוצרת זקפה אצל הגבר אם הוא לא נמשך לבחורה איתה הוא מקיים יחסי מין, הרי זקפה באה בעקבות גירוי מיני?